close

baby出生之後      和老公中間總是卡著黏TT的Makayla

好不容易有兩個人獨處的時間彼此也都已經疲累到極限

電影放了有個人卻很快就睡著了 4.gif  

好懷念可以常常窩在一起看電影的日子 , 電影院也好家裡也好 .

(不過....Makayla我們愛妳 1641046057)

 

 

 

 

 

很喜歡這部電影        A Lot Like Love

和這首主題歌曲        Brighter than Sunshine

 

即便是「一見鍾情」,有時候也需要時間來證明。宿命還是機緣,純友誼還是王子與公主從此之後過著幸福快樂的日子經常是一線之隔...

奧利佛與愛蜜莉七年前在洛杉磯飛往紐約的班機上相遇,他們彼此互相看對方不順眼。但是命運捉弄人,他們倆人卻一而再、再而三再生命的道路上相遇,但是時機總是不對盤。當他們經歷生命中的大小事件,兩人從陌生的朋友便城相知相惜的知音。

七年內奧利佛與愛蜜莉各自尋找生命當中的真命天子/天女,到頭來卻發現兩人當初其實是「一見鍾情」。

 

 

Brighter Than Sunshine

 

I never understood before
我從以前就不瞭解

I never knew what love was for
我不知道戀愛是為了什麼

My heart was broke, my head was sore
我既心碎, 又頭痛

What a feeling
這是什麼感受

Tied up in ancient history
受困在古老的歷史中

I didnt believe in destiny
我不相信命運

I look up you're standing next to me
看你就站在我身旁

What a feeling
這是什麼感受

What a feeling in my soul
這是什麼感受, 在我靈魂深處

Love burns brighter than sunshine
愛情燃燒得比陽光更燦爛

Brighter than sunshine
比陽光更燦爛

Let the rain fall, i don't care
就讓雨落下吧, 我並不在乎

I'm yours and suddenly you're mine
我是你的, 瞬間你也成為我的

Suddenly you're mine
瞬間你也成為我的

and it's brighter than sunshine
而這比陽光更燦爛

I never saw it happening
我從沒看到它發生過

I'd given up and given in
我已經放棄並且讓步

I just couldn't take the hurt again
我就是無法再次受到傷害

What a feeling
這是什麼感受

I didn't have the strength to fight
我沒有爭吵的力氣

suddenly you seemed so right
突然間你似乎如此正確

Me and you
我和你

What a feeling
這是什麼感受

What a feeling in my soul
這是什麼感受, 在我靈魂深處

Love burns brighter than sunshine
愛情燃燒得比陽光更燦爛

It's brighter than sunshine
比陽光更燦爛

Let the rain fall, I don't care
就讓雨落下吧, 我並不在乎

I'm yours and suddenly you're mine
我是你的, 瞬間你也成為我的

Suddenly you're mine
瞬間你也成為我的

It's brighter than the sun
比陽光更燦爛

It's brighter than the sun
比陽光更燦爛

It's brighter than the sun, sun, shine.
比陽光更燦爛, 陽光, 燦爛

Love will remain a mystery
愛情仍是個謎

But give me your hand and you will see
但請讓我握住你的手, 你將會看到

Your heart is keeping time with me
你的心讓時光與我同在

What a feeling in my soul
這是什麼感受, 在我靈魂深處

Love burns brighter than sunshine
愛情燃燒得比陽光更燦爛

It's brighter than sunshine
比陽光更燦爛

Let the rain fall, I don't care
就讓雨落下吧, 我並不在乎

I'm yours and suddenly you're mine
我是你的, 瞬間你也成為我的

Suddenly you're mine
瞬間你也成為我的

I got a feeling in my soul ...
我有種感覺在我靈魂深處........

arrow
arrow
    全站熱搜

    安柏兒 嚕咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()